Продавець MobiSmile розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1002 відгуків
🚚 УМОВИ ДОСТАВКИ ТА ОПЛАТИ ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ👉Детальніше
вул. Академіка Павлова 144б, Кременчук, Україна
+380 (67) 482-88-02
+380 (66) 200-40-48
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
У нас є все!!!
Кошик

Доставка та оплата

Відправка замовлень

Весь наш товар в наявності, але може перебувати на різних складах, і з-за цього може знадобитися додатковий час на доставку. Наші менеджери озвучують актуальну інформацію в тел. розмові особисто з клієнтом.

При оформленні замовлення до 12:00, відправка буде здійснена до 18:00 (за винятком форс-мажорних обставин). Якщо замовлення оформлене після 12:00, воно відправляється на наступний день.

Клієнт (покупець) отримує смс-повідомлення з номером декларації (ТТН) Нової Пошти в день відправки після 18:00 від нашого магазину. По прибуттю у відділення Нової Пошти клієнт (покупець) отримує смс від перевізника. Орієнтовна вартість і дата прибуття може бути вказана нашим менеджером.

Товари йдуть без заводської плівки. Завдяки цьому клієнт має можливість перевірити пристрій при отриманні. А також магазин перед відправкою робить візуальний огляд товару на наявність дефектів та заповнює відповідні документи.

Шановні клієнти, ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ:
Всі замовлення в нашому магазині ОБОВ'ЯЗКОВО передзвонюються менеджером для підтвердження.
Без підтвердження ми не відправляємо замовлення.
Якщо у Вас немає можливості підтвердити замовлення по телефону, з різних причин:
  • Не працює Ваш телефон
  • Ви перебуваєте за кордоном або з непідконтрольною території
  • Купуєте на подарунок, вказуючи дані іншої людини. (ОБОВ'ЯЗКОВО пишіть коментар до замовлення, щоб не вийшов зіпсований подарунок)
  • Купуєте іншій людині на інші дані одержувача (говорите інші дані на відміну від зазначених в особистому кабінеті) і т. д.

Ми можемо попрацювати через листування на ел.пошту через повідомлення до замовлення.

ОДНАК, відправку товару ми будемо здійснювати тільки після передоплати, повної або часткової за прокат.

Ще менеджер може запросити повну або часткову передоплату за товар якщо у клієнта погані відгуки та негативний рейтинг.

до вартості товару додається упаковка товару 9 грн. Упаковка в повітряно-бульбашкову плівку, або якщо потрібно в додаткову коробку. Це потрібно для того, щоб запобігти фізичні пошкодження при транспортуванні товару, і зберегти оригінальну упаковку.

Доставка по Україні здійснюється перевізником «Нова Пошта».

Замовлення обробляються з 09:00 до 20:00, Якщо ви залишили своє замовлення в неробочий час або не змогли до нас додзвонитися, ми самі зв'яжемося з вами на наступний робочий день.

Відправка в день замовлення, при умові оформлення до 12:00. Неділя – відправлень немає.

Замовлення, оформлені не пізніше зазначеного часу, відправляються на наступний робочий день.

Доставка в обласні центри та інші міста України, в більшості випадків, займає не більше 1 дня (в обл. центри). Це значить, ви зможете отримати своє замовлення вже на наступний день після його відправлення. Доставка в селища міського типу та села, як правило, займає від 1 до 3 днів, залежно від конкретного населеного пункту та дня відправлення замовлення.

Якщо ви оплачуєте замовлення по 100% передоплаті, то відправка замовлення відбувається після того, як до нас надійдуть гроші з банківської системи. Просимо Вас після оплати зателефонувати нам і повідомити про свій платіж, це суттєво прискорить процедуру відправлення замовлення. Також необхідно надати чек на e-mail, що підтверджує оплату (при оплаті на р/р) , просимо зберігати його до отримання товару та на протязі всього гарантійного часу. (всі подробиці при замовленні у менеджера) Підтвердження оплати може займати від 1 до 3 банківських днів.

Доставка «Новою Поштою»

Доставка здійснюється на відділення «Нової Пошти» у вашому населеному пункті. Ця служба має понад 1000 відділень, більш ніж у 600 нас. пунктах України. У великих містах, як правило, є декілька відділень. Мешканці тих сіл і селищ, в яких немає відділення «Нової Пошти», завжди можуть замовити доставку до відділення в своєму районному центрі і самостійно забрати замовлення звідти. Або замовити адресну доставку кур'єром НП. Така послуга збільшить вартість доставки і можлива тільки після передоплати. Повний каталог відділень є на сайті «Нова Пошта» novaposhta.ua.

Доставка здійснюється за рахунок покупця. Вартість доставки згідно з тарифами «Нової Пошти». Орієнтовну вартість доставки замовлення ви можете дізнатися, зв'язавшись з нами по телефону.

Зверніть увагу:

Замовлення на суму 5000 і вище при оплаті ГОТІВКОЮ на відділенні видаються ТІЛЬКИ при наявності ПАСПОРТУ!

Це означає, що особам до 18 років, або іншій людині по паспорту замовника товар НЕ видадуть! Забирає тільки той, на кого оформлене замовлення зі своїм паспортом!

Після доставки ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися на відділенні «Нової Пошти» не більше 5-ти днів. Після закінчення зазначеного строку посилка буде автоматично повернуто в наш магазин. Зберігання на відділенні не буде. Якщо клієнт хоче продовжити зберігання посилки більше 5 днів, потрібна передоплата 10% вартості товару.

«Нова Пошта» також пропонує послугу кур'єрської доставки за вказаною вами адресою. Кур'єрська доставка діє тільки у тих населених пунктах, де є відділення «Нової Пошти».

При отриманні посилки по передоплаті замовлення може отримати тільки людина, на якого була оформлена відправлення, при цьому він обов'язково повинен мати при собі паспорт.

Процедура отримання товару на відділенні Нової Пошти

Кожен клієнт Нової Пошти має право на огляд посилки не менше 5 хвилин, незалежно від кількості клієнтів, що бажають отримати свої посилки. Якщо з якихось причин співробітник НП не надає даний час, клієнт може подати скаргу на гарячу лінію НП за номером 0 800 500 609 (дзвінки з міських телефонів і МТС безкоштовні).

Если по каким-либо причинам клиента (покупателя) не устраивает состояние посылки: не соответствует заказу (не тот цвет, не та модель), отсутствуют заводские комплектующие, дефект упаковки, повреждение товара или целостности упаковки и прочее, клиент имеет право отказаться от посылки.

В случае, если все же принято решение забрать посылку, но будет необходимо выслать дополнительно или заменить какой-либо товар, должен быть составлен акт приема-передачи на бланке НП в присутствии работника НП, как подтверждение факта несоответствия в качестве и количестве полученного груза.

https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/inspection_rules.pdf

Без цього акта магазин не несе відповідальність за комплектацію замовлення та аксесуари. Якісь скарги без акта НП не приймаються.

При виникненні будь-яких питань в процесі отримання посилки клієнт додатково повинен зв'язатися з нашим відділом відправлення. Телефон служби підтримки клієнтів: +38 098 305 67 27 (час роботи 9-18 крім Неділі - вихідний).

Оплата через касу «Приватбанку»

Також ви можете здійснити оплату через касу у відділенні «Приватбанку». Повідомте касиру дані і суму, яку ви збираєтеся оплатити.

Оплата через «Приват24»

Найшвидший спосіб оплати – платіж через систему Приват24.

Оплата при отриманні замовлення на «Новій Пошті»

Послуга післяплати дозволяє вам оплатити замовлення готівкою прямо у відділенні «Нової Пошти» при його отриманні або будь-якою картою за тарифами Вашого банку

Вартість відправки грошей післяплатою: 20 грн +2% від суми замовлення +0,5% страховка посилки.

Всі транспортні витрати оплачує покупець. Оформляючи замовлення в нашому магазині, ви автоматично погоджуєтеся з вказаними правилами.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner